Novetats Intel·litur Indicadors clau de l’activitat turística Febrer 2022
“La incertesa continua present, mentre ja es posa la vista al període de Setmana Santa” i notant que l’ànim de viatjar, retrobar-se i gaudir del Turisme és cada vegada més gran.
Al llarg de l’any la corba s’acosta als períodes prepandèmia covid, per la qual cosa és previsible pensar que de finals de maig a finals d’octubre, l’activitat serà molt similar als anys 2016, 2017 i 2018 i sempre segons condicions concretes.
El ritme de reserves, malgrat l’última hora cada cop més utilitzada, sembla agafar ritme de cara a aquest 2022. Esperem dons tenir un bon any.
Utilitzem cookies per garantir que us donem la millor experiència al nostre lloc web. Si continueu utilitzant aquest lloc, assumirem que us plau.D'acordPrivacy policy
Add Comment