Decret sobre actuacions musicals acústiques i ambientació musical a les terrasses per al 2021 a Sitges
El passat 14 de maig es va signar i publicar el Decret d’Alcaldia sobre l’autorització d’actuacions de petit format i per tenir música ambient als espais oberts i terrasses de titularitat privada i a les terrasses autoritzades en el domini públic d’establiments d’hostaleria i restauració per a l’any 2021.
Punts importants:
PRIMER.- AUTORITZAR a les terrasses i patis interiors de titularitat privada i a les terrasses autoritzades al domini públic dels establiments hotelers, de restauració i recreatius, la realització d’actuacions musicals en viu o d’altres espectacles sense incidència acústica significativa:
– Vigílies de festius i els caps de setmana (divendres, dissabtes i diumenges) dels mesos de maig a octubre (ambdós inclosos) del 2021, en els següents horaris: matins, de 11:00 h a 13:00 h.; i tardes, divendres, dissabtes i vigílies de festius, de 18:00 hores a 23:00 hores i diumenge de 18:00 hores a 22:00 hores.
Durant la realització dels concerts, es podran instal·lar equips musicals amb potència suficient com per a garantir el seu correcte desenvolupament, però mai com per a destorbar la tranquil·litat de veïns, dintre d’un marge de tolerància raonable.
SEGON.- AUTORITZAR a les terrasses i patis interiors de titularitat privada i a les terrasses autoritzades al domini públic dels establiments hotelers, de restauració i recreatius, a tenir musica ambient, reproduïda:
Durant els mesos de juliol, agost, setembre i octubre del 2021, en els següents horaris:
des de les 11:00 hores del matí fins a les 00:00 hores, de diumenge a dijous, i fins a les 01:00 a.m. els divendres i dissabtes i vigílies de festius.
Aquesta autorització queda condicionada a no superar els nivells sonors establerts per la normativa d’acord amb l’article 16 de l’ordenança de platges (60 decibels).
Utilitzem cookies per garantir que us donem la millor experiència al nostre lloc web. Si continueu utilitzant aquest lloc, assumirem que us plau.D'acordPrivacy policy
Add Comment