Tot i estar en un moment de sisena onada però a prop de l’eliminació de restriccions a Catalunya, l’expectativa per al Turisme és positiva. Les ganes de viatjar són presents i la facilitat de moure’s amb les vacunacions completes i el passaport Covid fan preveure un 2022 de certa normalitat.
Diferents organismes parlen d’aquesta recuperació que arribarà a nivells d’activitat del 2016 i una tendència clara a deixar els temps Covid enrere.
Esperem que les dades de recuperació previstes es materialitzin i que les turbulències pròpies del mercat i les decisions dels nostres governants no afectin a la nostra activitat.
Utilitzem cookies per garantir que us donem la millor experiència al nostre lloc web. Si continueu utilitzant aquest lloc, assumirem que us plau.D'acordPrivacy policy
Add Comment