Després de mesos sense poder desenvolupar l’activitat d’Oci Nocturn els dubtes de l’administració central no ajuden a la situació sinó que empitjoren el panorama.
El repte d’aturar la transmissió de la COVID no és tant el què es fa sinó com es fa. I les mesures claus són: protecció amb mascaretes adequades, rentat de mans, menys contacte físic i distanciament.
L’hostaleria en general i bars, restaurants i oci nocturn compleixen i fan complir les normes científicament provades per aturar el VIRUS. El repte està en els cercles de confiança, quan ens ajuntem (on sigui) i ens relaxem i traiem la mascareta sense distància de seguretat.
Les últmes hores d’infart per al sector noctàmbul es reflecteixen en:
Dóna la terrible impressió que les decisions que s’estan prenent contra la pandèmia són més polítiques que científiques … i si no que l’hi preguntin a el comitè científic …
Utilitzem cookies per garantir que us donem la millor experiència al nostre lloc web. Si continueu utilitzant aquest lloc, assumirem que us plau.D'acordPrivacy policy
Add Comment