El Cas del Restaurant Food Truck de Corazón de Agave

Les últimes setmanes han estat intenses en relació a l’obertura i tancament d’un Food Truck del restaurant Corazón de Agave a Sitges.

Les informacions abocades en diferents mitjans de comunicació, les converses amb els empresaris i en aproximacions amb l’Ajuntament es detecta que moltes coses no s’han fet bé.

És fonamental que, en les properes setmanes, es depurin responsabilitats i es busqui una solució perquè el dol produït a l’empresa, els seus treballadors i proveïdors sigui el menor possible ja que, com sembla ser, hi ha hagut errors i contradiccions procedimentals.

I la resposta a donar és més important del que sembla, no només per aquest cas en concret sinó per la credibilitat de totes les parts implicades