Entrevista als Presidents dels Gremis d’Hostaleria de Vilanova i la Geltrú i Sitges

Arrel del tancament entre d’altres de l’hostaleria i la restauració Decretat per la Generalitat de Catalunya el passat 16 d’octubre, la revista Tothosap! Garraf va concedir una entrevista als presidents dels Gremis d’hostaleria de Vilanova i la Geltrú i Sitges, els senyors Jordi Gasol i Oskar Stöber respectivament per tal de copsar les sensacions i opinions que aquestes mesures tant dràstiques han creat als empresaris i treballadors del sector.

A nivell comunicatiu, les maneres en que es va comunicar el tancament no van ser les més correctes; tots dos opinen que el tancament es va anunciar i fer efectiu de forma precipitada, a les portes d’un cap de setmana que tenia bones perspectives (climàtiques entre d’altres) i causant així que les empreses es torbessin amb les neveres i els rebosts ben plens per tal d’aprofitar les últimes setmanes abans de l’arribada del fred i l’hivern.

També detecten i comparteixen amb els seus agremiats i companys que el sector ha estat criminalitzat de manera injusta ja que no existeixen dades que determinin que el sector de l’hostaleria i la restauració tingui uns índex més elevats de contagis i propagació de la Covid19 que d’altres, tot i que sigui aquest qui marquin com a un dels caps de turc.

Altres temes tractats a l’entrevista són les ajudes municipals als empresaris i empresàries d’aquest sector tant damnificat i les úniques opcions actuals de continuar l’activitat com són el menjar per emportar i/o el servei a domicili.

Us deixem l’entrevista completa.

FONT: Tothosap! Garraf. Article de Guillem Mercader