Reaccions de l’Ajuntament de Sitges

L’Ajuntament de Sitges ha reaccionat a la ultima setmana amb concreció d’accions

A més de les ajudes a families més desafavorides en l’última setmana es posa en marxa el procés de la tramitació per a empreses i autònoms

Ha aprovat tres línies d’ajuts econòmics extraordinaris, per valor de 325.000 €, destinats a ajudar al pagament del lloguer/hipoteca o subministraments de locals comercials, a ajudar també a treballadors autònoms i per últim, a fer front a la contractació i millora de l’ocupació. Les tres ajudes han rebut llum verda en sessió plenària

El regidor de Promoció Econòmica, Guillem Escolà, explica que “aquestes primers ajuts pretenen contribuir amb la recuperació econòmica en un moment molt delicat per a l’economia. És evident que aquests ajuts representen un primer pas, però la feina no s’acaba aquí. Seguim treballant amb altres línies d’actuació per donar el màxim suport al teixit empresarial”. Un cop aprovades aquestes tres línies d’ajudes i finalitzats els tràmits de publicació, la convocatòria dels ajuts s’obrirà a l’endemà de la publicació al Diria Oficial de la Generalitat, previsiblement dilluns 1 de juny.

Des d’abans de l’Estat d’Alerta, des del Gremi d’Hostaleria de Sitges ja es demanava concreció en les accions per manener el teixit empresarial de Sitges.
Els nostres companys de la Federació Intercomarcal d’hostaleria, restauració i Turisme detalla aquesta qüestió en profunditat en aquest link

També en l’última setmana, s’ha publicat nou decret municipal amb noves mesures per a la gestió de terrasses en fases 1 i 2 i establint les bases per a la atípica temporada d’estiu 2020 pel COVID19.
Aquí us deixem resum de el decret que podreu ampliar en el següent link