Sitges Tapa a Tapa Tardor del 25 de novembre al 5 de desembre

LLIBRET TAPA A TAPA

PODEU DESCARREGAR EL LLIBRET AMB TOTA LA INFORMACIÓ DE LA RUTA AQUÍ

Torna el Sitges Tapa a Tapa edició de tardor! 11 dies per tastar fins a 30 propostes gastronòmiques en miniatura maridades amb cervesa Damm.

10 dies per gaudir de Sitges:

• la nostra Gastronomia,
  • el Comerç Local
  • i continuar al nostre Oci Nocturn
I els Guanyadors del Jurat Tècnic, celebrat el passat 22 i 23 de novembre a l’Escola d’Hostaleria Joan Ramón Benaprés i presentats a la NiT del Turisme de Sitges, organitzada pel Gremi d’Hostaleria de Sitges són:

Felicitats als guardonats i tots els participants perquè la ruta d’aquest any és d’un nivell alt.

Recordem que és fins al 5 de desembre

De nou el llibret estarà present en aquesta edició perquè no ens perdem res d’aquesta ruta gastronòmica.
Sense oblidar els sorteigs de rutes, estades en hotels i accessos als Museus de Sitges per a tots els participants que lliurin el llibret emplenat i segellat per al menys 5 establiments. Com més en visitis, més possibilitats!

D’aquesta manera podràs votar les tapes exercint així de jurat gastronòmic.

I abans, tots els establiments participants se sotmetran a les proves del Jurat Tècnic a l’Escola d’Hostaleria de l’Institut Joan Ramón Benaprès. Els guanyadors del concurs tècnic es donaran a conèixer a la Nit de Turisme de Sitges, el proper 30 de novembre.

En els propers dies s’anirà avançant la informació, els participants i l’oferta proposada per cada establiement.

Del 25 de Novembre al 5 de Desembre, torna el Sitges Tapa a Tapa tardor 2021

Recordem que s’han de complir les mesures de prevenció per lluitar contra el COVID19 en tot moment

Comments - 2

Monica

Buenas,como te apuntas para participar en lo de Tapa Tapa?

Novembre 28, 2021 11:07 am Reply
gremi

Como establecimiento de Restauración se ha de estar agremiado.
Para ampliar información no dude en contactar con nostros
Gremi Hostaleria de Sitges : 938941290
Laia ó Alejandro.