Baixa del Gremi d’Hostaleria de Sitges de la FIHRT
En decisió presa per la Junta Rectora del Gremi d’Hostaleria de Sitges del passat 20 de maig, el Gremi d’Hostaleria de Sitges deixarà de formar part de la Federació Intercomarcal d’Hostaleria, Turisme i Restauració (FIRHT) amb efectes del proper diumenge 31 de maig de 2026
Aquesta decisió respon a una discrepància sostinguda en els darrers mesos amb determinades actuacions, posicionaments i dinàmiques internes adoptades per la federació en relació amb alguns dels seus membres, que considerem allunyades dels criteris de representativitat, respecte institucional i defensa col·lectiva que entenem imprescindibles
S’ha sol·licitat que, a partir de la data esmentada, es retiri la imatge corporativa i els logotips del Gremi d’Hostaleria de Sitges de tots els canals i suports de comunicació, tant físics com digitals
Utilitzem cookies per garantir que us donem la millor experiència al nostre lloc web. Si continueu utilitzant aquest lloc, assumirem que us plau.D'acordPrivacy policy
Add Comment