Baixa del Gremi d’Hostaleria de Sitges de la FIHRT

Baixa del Gremi d’Hostaleria de Sitges de la FIHRT

En decisió presa per la Junta Rectora del Gremi d’Hostaleria de Sitges del passat 20 de maig, el Gremi d’Hostaleria de Sitges deixarà de formar part de la Federació Intercomarcal d’Hostaleria, Turisme i Restauració (FIRHT) amb efectes del proper diumenge 31 de maig de 2026

Aquesta decisió respon a una discrepància sostinguda en els darrers mesos amb determinades actuacions, posicionaments i dinàmiques internes adoptades per la federació en relació amb alguns dels seus membres, que considerem allunyades dels criteris de representativitat, respecte institucional i defensa col·lectiva que entenem imprescindibles

S’ha sol·licitat que, a partir de la data esmentada, es retiri la imatge corporativa i els logotips del Gremi d’Hostaleria de Sitges de tots els canals i suports de comunicació, tant físics com digitals

Add Comment

Your email is safe with us.

Show Buttons
Hide Buttons

Sign In Gremi d’Hostaleria de Sitges

Account details will be confirmed via email.

Reset Your Password