Èxit al primer curs de Seguretat Alimentària del Gremi

Èxit al primer curs de Seguretat Alimentària del Gremi

El primer curs de la sèrie privista per al 2026 comença amb èxit d’assistència i metodologia aplicada.
Realitzat a l’hotel Estela de Sitges de Barcelona a una sala perfectament equipada per a reunions, esdeveniments i congressos els alumnes van poder aprendre conceptes claus en matèria de Salut Alimentària

Els conceptes claus de procés continu, planificació, registres, acció i revisió del pla més totes les claus de temperatures, emmagatzematge, al·lèrgies, intoleràncies alimentàries, control de proveïdors i tipologies de servei amb el màxim rigor en matèria de neteja i higiene van ser apresos i avaluats pels alumnes, treballadors, de diferents empreses de Sitges.

Empresaris Històrics de Sitges, del Bar Barón que milloren la seva formació en Seguretat Alimentària i obtenen la seva acreditació.

En les properes setmanes es desenvoluparan més jornades incorporant l’opció, per a aquells serveis de restauració bàsics, formació mixta en línia, amb el material didàctic disponible proporcionat per l’Agència Catalana de Seguretat Alimentària de la Generalitat en matèria de Seguretat Alimentària

Des del Gremi ens hem marcat com a objectiu reciclar la formació de treballadors del sector hoteler de Sitges i assolir els 100 alumnes fins al final d’estiu

Pròxim Curs programat, el 4 de juny de 2026,

  • a l’hotel Estela Barcelona.
  • Imprescindible inscripció .
  • Gratuït per a Agremiats

Add Comment

Your email is safe with us.

Show Buttons
Hide Buttons

Sign In Gremi d’Hostaleria de Sitges

Account details will be confirmed via email.

Reset Your Password