Comunicat entitats empresarials de les comarques de l’Alt Penedès, Baix Penedès i Garraf

Les entitats representatives del teixit empresarial de l’Alt Penedès, Baix Penedès i Garraf, però també de col·lectius d’àmbit general, mirem amb preocupació cap al 17 de gener, data en que s’acaben les mesures vigents des del passat dia 7, i demanem al Govern de la Generalitat i al Govern de l’Estat Espanyol

Primer: Que la Generalitat de Catalunya revisi les mesures restrictives a partir del 18/01/2021 obrint un diàleg constant amb els sectors afectats i aplicant criteris selectius pel que fa a activitats (sectors i subsectors) i territoris.
Segon: Que la Generalitat de Catalunya posi en marxa de manera urgent plans d’ajuda suficientment dotats per tots els sectors afectats.
Tercer: Que l’Estat Espanyol transfereixi a la Generalitat de Catalunya els recursos necessaris per poder realitzar plans d’ajuda suficients pels sectors afectats.