Vilanova i la Geltrú es prepara per viure un esdeveniment extraordinari. Del 14 al 17 de setembre, acollirà la primera prova preliminar de la 37a edició de la Copa Amèrica de vela, de manera que suposarà el tret de sortida de la competició que se celebrarà el 2024 a Barcelona.
Es preveu que la capital del Garraf rebrà milers de visitants per viure l’esdeveniment, a més a més de l’organització i els equips, que mouran un miler de persones més. La ciutat oferirà, com sempre, el millor de si mateixa perquè gaudeixin d’una bona estada i desitgin tornar aviat. Durant quatre dies Vilanova i la Geltrú tindrà l’oportunitat de projectar-se a tot el món i mostrar tot allò que la identifica com una vila marinera acollidora i autèntica. La Copa Amèrica de vela és el tercer esdeveniment esportiu en audiència a escala global, amb gairebé 1.000 milions d’espectadors, només per darrere dels Jocs Olímpics i dels mundials de futbol. L’America’s Cup, o la Copa Amèrica de vela, és el trofeu esportiu internacional més antic del planeta, la seva primera edició es remunta al 1851. La celebració d’aquest esdeveniment en aigües vilanovines és una magnífica avinentesa per posar en valor la connexió ancestral de Vilanova i la Geltrú amb el mar, de ressaltar el nostre patrimoni mariner i estendre l’activitat nàutica recreativa.
Utilitzem cookies per garantir que us donem la millor experiència al nostre lloc web. Si continueu utilitzant aquest lloc, assumirem que us plau.D'acordPrivacy policy
Add Comment