Reunió preliminar estudi tècnic sobre mobilitat laboral

El passat 9 de novembre va tenir lloc reunió preliminar amb el sindicat CCOO per rebre informació sobre el projecte Sit-Mob, promogut per CCOO relacionat amb la mobilitat laboral al Garraf i  l’activitat dels treballadors a Catalunya.

El projecte Sit-Mob Hc és un nou intent d’aportar solucions concretes per millorar les condicions laborals de la mobilitat actual.

En la posada en comú de primeres idees proposades pel sindicat a la reunió amb el gremi, s’ha coincidit en analitzar la situació d’accessibilitat dels hotels i càmpings de Sitges, que afecta unes 900 persones de la comarca i la necessitat de cercar solucions en els horaris de transport públic, vehicles compartits, carrils per a bicicletes elèctriques o altres mitjans de transport, millorar la zona d’aparcament i d’altres possibilitats que seria un valor afegit per a tot el conjunt de treballadors del sector turístic i de l’hostaleria de sitges i que en gran part tenen la seva residència habitual a Vilanova i la Geltrú, Sant Pere de Ribes, Cubelles i Cunit, i el Garraf és la principal font d’equips humans per al sector.

El projecte, a més de les entrevistes amb diferents entitats i administracions, té prevista una enquesta entre el personal actiu del sector per proposar un pla de millora amb els resultats obtinguts.

Add Comment

Your email is safe with us.

Show Buttons
Hide Buttons

Sign In Gremi d’Hostaleria de Sitges

Account details will be confirmed via email.

Reset Your Password