Canvi de Presidència i Junta Rectora al Gremi d’Hostaleria de Sitges

El dimarts passat, 26 de Març de 2019, i seguint el protocol marcat en els estatuts del Gremi, fundat el 1977, i en Assemblea Extraordinària per eleccions a presidència, el Sr. D.:

Oskar Stöber Blázquez és proclamat President del Gremi D’Hostaleria de Sitges.

D. Joan Antón Matas Arnalot, després de 25 anys d’activitat vocacional, desinteressada i consensuada sempre pels agremiats, comparteix amb satisfacció un relleu natural, celebrat per tota la Junta Rectora sortint i compartit per tots els agremiats assistents a l’assemblea extraordinària.
Els presents han transmès prolongats agraïments a D. Joan Antón Matas Arnalot per la seva dedicació plena al Gremi d´Hostaleria de Sitges durant tots aquest anys.
En les pròximes setmanes, la nova presidència configurarà la Junta Rectora per continuar liderant l’hostaleria de Sitges i seguir sent un referent del sector a Catalunya.

D. Oskar Stöber és Enginyer Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya i EMBA per la IESE Business School-University of Navarra. Gestiona l’empresa Sunway, S.L., propietària de l’Hotel Sunway Playa Golf & Spa i de diversos apartaments a Sitges, així com un altre hotel a les Illes Balears i L’empresa és membre del Gremi d’Hostaleria de Sitges des de 1997.